Livet enligt Hanna

Etiketter

söndag 5 oktober 2014

Fest och mys

Har varit ett riktigt trevligt veckoslut men fullspäckat. På fredagen hade vi modevisning i GW gallerian det gick riktigt bra men hoho vad det var stressit backstage då modellerna skulle byta kläder, men vi klara det och det var en bra övning inför vår egna modevisning. Efter visningen for jag till Steffi och chillade med Tiina, Tette, Eve och Nico. På lördagen gick jag lite på stan och bara tog det lungt och på kvällen var det Steffis tuparen där va ganska mycke människor och de flesta hade man aldri sett men det var nog ändå en trevlig kväll som vi slutade dansande på fontana. Idag har jag sovit länge och tagit det lungt. Städade och bytte lakan så det kommer bli så skönt att sova i rena lakan. Är redan taggad inför höstlove som jag skall vara hemma i Helsingfors så på fredan åker jag och Ida ner med bilen. Nu titta på tv och mysa före det blir säng dax.

Blommor gör hemmet gladare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar